אחריות ותנאי רכישה

אחריות

אנו מספקים אחריות על תקינות המוצרים למשך שנה מיום הרכישה. אם מצאתם פגם במוצר פנו אלינו ונחליפו.

זמן אספקה במשלוח עד הבית

המוצרים נאספים מאיתנו יום עסקים אחד לאחר ההזמנה ומגיעים לבית הלקוח תוך 1 עד 3 ימי עסקים מיום האיסוף, למעט ישובים מרוחקים אשר תדירות ההגעה אליהם נקבעת על ידי חברת המשלוחים. אם אתם גרים בישוב מרוחק תוכלו לפנות אלינו לבירור תדירות החלוקה בישובכם.

החלפה והחזרה

ניתן להחזיר מוצר כאשר הוא סגור באריזתו המקורית תוך 14 יום ממועד הגעתו ללקוח. להחזרה או החלפת מוצר פנו אלינו ושליח יגיע לביתכם לאסוף את המוצר.

זיכוי כספי והחלפות ניתן לקבל רק עבור מוצרים שנרכשו ישירות מניע נוח באתר או בעסקה טלפונית. איננו מזכים עבור מוצרים שנרכשו בחנויות או אצל משווקות המותג. זיכוי כספי יינתן רק לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה. לא ניתן לבצע זיכוי בכרטיסי דביט קארד. במקרה של החלפת מוצר וזיכוי חלקי, הזיכוי עבור ההפרש יבוצע בכרטיס האשראי בו התבצעה העסקה.

החלפה או החזרה של חולצת מנשא: אנו מבקשים למדוד את המנשא לפני כביסה ראשונה. אם מדדתם את המנשא והוא אינו מתאים, פנו אלינו ונסייע לכם להתאים את המידה הנכונה עבורכם. תמונה או סרטון שלכם לובשים את חולצת המנשא יסייעו לנו להתאים את המידה המדויקת. החלפה או החזרת מנשא בשל אי התאמה תתבצע באיסוף מבית הלקוח ללא תשלום – רק לאחר שיחה שבה נבדוק ביחד מה הסיבה לאי ההתאמה.

הגנה על הפרטיות

ניע נוח לא שומרת מידע אישי על לקוחותיה למעט פרטי התקשרות הנחוצים לה כדי לספק את המוצרים ואת השירות. החברה לא שומרת פרטי אמצעי תשלום של לקוחותיה בשום מקרה. ניע נוח לא תמסור מידע אישי על לקוחותיה לשום גורם. אם הזמנתם מוצר במשלוח עד הבית, הכתובת ופרטי ההתקשרות של מקבל המשלוח בלבד יימסרו לחברת המשלוחים.